I wanna kiss you

Tjaaaa!!
Äntilgen hemma efter hel fredag i skolan, eller okej har varit hemma ett tag men sak samma. Sitter här hos mamma med älskade minidatan i knät, musiken på högsta volym och tv:n på ljudlöst. Haha, det är en helt vanlig fedags eftermiddag för mig=P I skolan idag hände det väl inte alls mycket, jag jobbade lite no, men väldigt ofokuserat. Men men, det var ganska kul i alla fall. Jag satt med carro och då har man nästan aldrig tråkigt, så det är alltid toppen!! På återsamlingen var det grymt kul, orkar inte förklara vad som hände men det var såå kul=D Vi bestämde också att vi skulle ha en tårt tävling nästa vecka och niorna kommer vara bäst!! Ja, det var min dag.

Måste bara säga att jag är helt förälskad- i Taylor Swifts låtar. Dom är grymt bra, love them. Så här får ni några Taylor Swift låtar. Enjoy=)


Tell me why

You belong with me- Den bästa låten skulle jag tro;)

Forever & Always

White Horse

Teardrops on my guitar

Our song

Ha en fortsatt toppen fredag, själv ska jag dra in till stan snart=P

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0