I keep falling..

Hello my friends, what's up?
Idag har jag haft träning med alle precis som hon själv berättar några inlägg ner:) Det kändes superskönt efteråt, finns ingen bättre känsla! Det skedde dock en liten incident under träningen, då jag ramlade baklänges när jag skulle slå en boll med racket, säger bara piiinsamt!! Det är inte första gången jag ramlar sådär och säkert inte den sista heller..

 Lite senare på kvällen träffade jag min kära syster. Vi åkte till kista för att kolla på en movie och gissa vem vi träffade på där..jo savven! Hon skrämde livet ur oss. Vi var på konsum och köpte snacks till bion, helt plötsligt dyker hon upp bakom oss..springades kom hon och damn vad jag blev rädd!! Det var i alla fall kul att se henne:)

Imorgon ska PPP träffas, det ska bli såå kul!! <3



Här kommer en bild ifrån fredags..hemma party hos sis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0