Hälsningar från sjukstugan

Tjenare alla glada! Idag har jag varit på kungsholmen med min kära familj, eller med pappa och lillebror i alla fall=P Det blev ett kort besök för min lillebror är sjuk=( Tycker jätte synd om honom, men idag gick han för första gången. Han tog två steg två gånger under dan. Under resten av dan har jag inte gjort mycket, men der som är lite jobbigt är att jag också börjar känna mig sjuk. Pappa och Åsa mår inte heller så bra, men dom hoppas på att vi blir bättre snart. För jag fyller år på fredag och jag vill helst inte vara sjuk då. Men vi får se vad som händer=P
Nu ska jag fortsätta kolla på vänner=P

Sötaste lillebror<3

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0