Goodmorning!

Godmorgon!<3
Det är torsdag idag, vilket innebär hemma plugg. På torsdagar har jag som vanligt inga lektioner inbokade på schemat, därför får man vara hemma och jobba. Senare på kvällen är det danskväll i viksjö!
Det här ska jag göra innan dess:

- Skriva på No-projektet (inledning, innehållsförteckning osv.)
- Kolla upp buss som går till jakobsbergstation
- Duscha/fixa mig inför dansen
- Slå klackarna i taket :P ..
..nä så mycket kommer jag nog inte dansa, men kul ska det bli i alla fall!

Toodles<3

 
Visst ser det inte ut som jag??

//S


Kommentarer
Postat av: K A R R O

Sv: Taaaack Steff ! (a) Du vet att jag tycker du är megavacker du också ;D <3333

2009-10-22 @ 10:29:54
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0