Fame, I wanna live forever..

Hellu!<3
Det har varit en rätt så chillig dag idag. På morgonen såg jag på taking the stage. Det är en superbra realityserie som handlar om ett par ungdomar som går på en konstskola. Sen pluggade jag på mitt no-projekt och svenska krönkika och det har gått jätte bra! Senare ikväll ska jag, mamma och pappa gå på bio i kista. Vi ska se Fame!!
Mamma och pappa har tydligen sett serien fame, som filmen är baserad på, så dem ville jätte gärna se den. Den verkar faktiskt rätt bra, så det ska bli kul. Innan filmen börjar ska vi gå runt lite i kista, vem vet jag kanke hittar något snyggt..:P



Fame - Serien

//S


Kommentarer
Postat av: K A R R O

Åh, ajg skulle så gärna vilja se den, älskar låtarna ! ;D <33

2009-10-12 @ 13:56:57
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0