Top Dog USA

Tjenare!!
 Sitter just nu i soffan, lyssnar på musik och kollar på Top Dog USA. Haha, det väldigt bra, gillar Travis och Presley mest. Dom borde vinna. Sen finns det en tjej som är sämst!!!! Ingen aning om vad hon heter men såå sämst, hunden heter i alla fall beacon. 
Jaja, nog om det programmet. Igår belv det ingen lugn lördagskväll, men det blev en lång. Efter vi hade varit hos Jonken ett tag gick vi ut och var ute ett tag. Lite senare åkte vi hem till Jonken o hämtade allt snacks sen vidare till Åke. Efter det hände alllt möjligt, orkar inte dra upp allt. Men vid tre/ halv fyra tiden var jag hemma igen och då gick jag och la mig.
Idag ska jag åka hem till pappa igen, hoppas det blir bättre väder tills dess. Nu ska jag kolla in resten av toppen filmen Corpse Birde med Johnny Depp=)

Travis och Presley! Presley är hunden=)

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0