Bollrädd?? Eh...JA!!

Heej allihopa!!
Idag har det inte hänt så mycket som Julls skrev. Höjdpunkten var nog lunchen i alla fall för att det var hamburgare, alltid gott. Eftermidagen sög. Vi hade inget att göra så S5 skulle gå till idrottssalen men där var redan två grupper så det blev kaos men jag gick därifrån och hängde lite i S4 där tills vi fick gå hem =)

En sak som jag kom fram till idag var att jag alltid får saker i huvudet speciellt bollar. Idag kastade några kort och det är klart att jag ska få dem i huvudet, inte kuuul =) Åndå har jag fått frågan varför jag är bollrädd men det är väl inte så konstigt när man får massa hårda bollar i ansiktet. Mitt ansikte kommer ju att vara helt omöblerat innan jag fyller 20 men aja så kan det väl gå =) Nej jag måste sluta klaga nu. När jag kom hem lekte jag lite med några bilder i PhotoScape, det är alltid kul!! Nu ska jag sluta babbla så här kommer en liten bild på mina converse. Ha det bra och puss!! <33



//A



Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha=D Du är absolut inte ensam om att vara bollrädd, jag är bollrädd. Inte så jätte kul när vi nästan alltid kör nån bollsport på gympan;)

puuuuusss<3

2009-10-02 @ 20:57:58
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: S

ett tag var det alltid jag som blev träffad, nu är det visst du, hehe..vet inte om jag ska vara glad eller ledsen..:P

<3

2009-10-03 @ 14:18:33
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0