Badminton

Shoo!!
Idag har det varit en grymt lång dag måste jag säga. Man kan ju tro att jag skulle ligga och sova tills 12 första dagen på lovet men nej. Istället ringde klockan 7 och då var det bara att gå upp vare sig jag ville eller inte. Efter en god frukost åkte jag o Steff till badmintonen. Jag tänkte att vi mest skulle få göra roliga och rätt så lätta övningar men tänk så fel man kan ha. Det var massa fys och styrka både innan, under och efter lunchen. Okej kanske inte under men det var mycket i alla fall =) Jag kanske låter lite negativ men det var faktiskt kul också och det känns ju alltid toppen efteråt så jag är glad att vi gick, Steff vi är bäst!! Ja så här låter jag efter 6 timmar i badmintonhallen =) Nu ska jag nog gå och lägga mig på soffan och jag tänker inte röra mig förrän middagen står på bordet. Hoppas att ni också har haft en bra dag. Kramar <33

 

Lite trevliga människor. Bilden är lånad från Bella, hoppas att det var ok =)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0