Back on track!

Heeeeeeej!!<3
Gud vad länge sedan jag skrev här på bloggen! Nu är jag i alla fall tillbaka från både Libanon och Jordanien.
Jag har haft en underbar vecka fylld med glädje, damn vad jag har skrattat. Veckan började med min kusins fölovning, som för övrigt var sjukt rolig och slutade med ett jätte jobbigt hejdå på Jordaniens flygplats...Allt där emellan har varit alldeles perfekt. Trots att det var super kul utomlands fanns alltid en konstant saknad hem inom mig, mina övriga familjemedlemmar var ju kvar här i Sverige så dem sakande man såklart.
Sen tror jag inte att jag saknade någon annan eller några andra...SAIK!!! Jag har självklart saknat mina underbara vänner; Karro, Sav, Bella, Julls och Alle. Jag har längtat efter att få träffa er. Den sista dagen drömmde jag om hur jag pratade och kramade er, så det ska bli skönt att få träffa er igen!

Jag har tyvärr inte hunnit ladda upp några bilder ifrån resan, så ni får nöja er med den här...

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0