Äntligen måndag!! NOT!!

Shoo!!
Idag var det måndag igen och trots den negativa rubriken har det varit en rätt så bra dag tycker jag. Det har varit mycket skratt idag pågrund av våra intressanta samtalsämen och det är alltid kul, man behöver skratta ibland =)Ja det är väl typ det vi har gjort idag. Ikväll blir det plugg för min del och Hollywoodfruar såklart!! Jag måste också bara lägga till att vår data har pajat så jag har lite brist på bilder medans den är på lagning men idag blir det en video från youtube istället =) Ha det bra, puss <33

Som Steff kanske skulle säga man vet inte om man ska skratta eller gråta =S


//A


Kommentarer
Postat av: iss

Hahaa nej stackars. Den smällen måste ha gjort ont.

2009-10-12 @ 19:09:16
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: S

hahaha puss<33

2009-10-12 @ 19:16:16
Postat av: Julia

Haha, det blev en väldigt rolig dag. Men väldigt "intressanta" samtalsämnen=P <333

2009-10-12 @ 19:48:47
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0