You are the only one for me

Heeey! Sitter just nu i skolan och ska dra hem tänkte bara blllogga lite fort=P
Jag är grymt glad att det är fredag, jag måste vila upp mig. Jag är sjuk just nu men tvingade ändå mig själv att gå till skolan, hade inte mycket till val. Idag så skulle vi ha haft so på förmiddan med det blev ea istället. Det behövdes för på eftermiddan var det matte prov, ucsh... Det gick typ sämst.
Aja, fredag och lycklig. Det är Idol i kväll ska bli kul, jag ska typ dra till kathrin och kolla på det med henne och paulina. Men just nu vet jag fan inte, jag mår inte direkt så bra.... Men vill helst inte vara själv så jag tror jag går dit ändå och ha kul. Slippa tänka på skolan och allt bajs, bara vara kära och söta julia=D

Har biljetten nu!! Exakt två veckor kvar, LÄNGTAR!!!<3
//J

Kommentarer
Postat av: A

rabih e bra men om man kollar sångmässigt så kan han inte anpassa sin röst till olika sångtyper så som eddie kan, så drf tycker jag att rabih borde åka ut innan :P



puss <3

2009-11-06 @ 19:11:36
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0