"Vem var det som kasta??"

Hellu!!
Idag var det måndag igen. Vi började med ett uppiggande so-pass på tre timmar. Jag höll seriöst på att somna inte för att vara taskig mot Anne men jag tror jag gäspade miljontals gånger. Haha, okej det kanske inte var så illa men jag var trött i alla fall. Sen var det engelska fick inte jätte mycket gjort men lite i alla fall, väldigt lite. Men på måndagar har man faktiskt inte så jätte lätt att koncentrera sig man måste ju prata med alla och diskutera vad som hänt och så =)

Igår satt jag och kollade på Skogsturken på youtube. Så grymt rolig!!! Bara namnet får en ju att skratta. Hittade i alla fall massa "parodier" på orginalet. Det fanns grymt många men jag tänkte lägga ut de som jag tycket var bäst så enjoy =) Den först är bara såå bra!! 




//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0