*STOLT*

Heeeeeej!<3

Long time, no see..hehe! Det var rätt så länge sedan jag skrev här på bloooggen och jag har faktiskt ingen ursäkt, men så vitt jag vet så behöver jag inte ens ha en.. jag har ju inte skrivit på något kontrakt där det står att jag måste blooogga regelbundet..är det klart och tydligt nu karro?!?!
Dessutom karro om jag summerar alla mina blogginlägg, halverar dem och sedan gångar kvoten med fem så har jag ändå skrivit fler inlägg än vad du någonsin kommer att göra..såå om jag var du skulle jag inte klaga och framförallt inte vara så j**la dryyyyg! Your messing with the wrong bitch!

ok, det känns som jag took it lite too far..men karro vet att jag bara skämtar..eller nu vet hon det i alla fall..karro du vet väl det??

Hur som helst, min skoldag har varit megafettunderbar!! Dagen började med so-redovisning, precis som A berättar, och slutatde med världens bästa engelska-pass!!!! Detta av tre anledningar, först och främst fick vi tillbaka våra old projects och gissa vad jag fick på det?? Jo, MVG! Dessutom får jag " an award", som Simon ( eng lärare)  säger så fint, för det! Sist men inte minst fick vi också göra ett gammalt nationellt prov och då fick jag 53.5p/57p..ja, ni kan nog förstå varför min dag har varit så bra!!

peace and love..extra mkt till mina bästa syskon i hela världen!!! Tack, tack, tack..ni vet för vad:)



lägger ut den här bilden med risk att få en massa, gud va ful - kommenetarer eller tankar..:P
..but who cares, i'm happy:D

pusssss o kraaam // S




Kommentarer
Postat av: amanda

haha ja eller hur?

älskar den! :D

jag saknar dej steffi...

<3

2009-11-16 @ 20:14:40
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/
Postat av: natalie

GRATTIS MIN INTELLIGENTA STOLTHET!!! Du är så gryyym min plutt!!(MEN nästa gång messar du mig om glada nyheter innan du skriver om dom på bloggen, uppfattat??? hehe)

Plus, du är jättevacker på bilden=)



PUSS

2009-11-17 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0