snyft,snyft!!

Heej!<3
Igår som sagt var min syster och hennes man hemma hos oss och gissa vad vi åt då..håll i hatten; SUSHI!
Har alltid velat tycka om sushi men har tyvärr inte riktigt gjort det, men det har skett en drastisk förändring för nu tycker jag att det är supergott!!
Just ja, igår hände något jätte hemskt! Jag kände mig besviken, sårad och arg..allt på samma gång. Det var nämligen så att Rabih åkte ut ur Idol igår!!!! Kan ni fatta det?! Rabih åkte ut...nu finns det lixom inte någon mening med livet längre, det är lika bra att hoppa..jag öppnar fönstret nu...hehe, okej så ledsen blev jag inte men visst är det tråkigt. Han kanske inte hade den bästa sångrösten, men han hade lugnt den bästa idol-imagen..och jag menar programmet heter ju Idol av en anledning, men nejnej jag är inte ledsen..

Nu till en lite gladare nyhet, jag och mina systara ska på Idol-finalen och så här "lät" det när jag "sa" det till min syster(jag messade henne);

- Jess blir man inte lite sugen på att se Idol-finalen?..
Well guess what..vi har fixat biljetter till oss!! :D

- Haha va ärligt?? du skämtar? åh vad kul! hur fick du tag på dem? älskar dig du är bäst!!

Så löd vår lilla mini-konvesation :)



Här är en bild på mig, J och A. Tyckte den här bilden va lite rolig för J får sendrag i foten precis när vi ska ta kort, hahaha!

//S




Kommentarer
Postat av: Julia

Rabih!!!<3 Jag blev ledsen och jag är fortfarande ledsen:'(

2009-11-07 @ 18:11:49
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: K A R R O

Tack ! :D Jaa, eller hur, visst var de !? ;D PuSsIsAr <3333

2009-11-08 @ 20:49:11
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Nat

Det kommer bli kul=) Älskar dig plutten!! Pusssss

2009-11-09 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0