Smsklyvning!!

Tjenare!! Min dag började med att jag, pappa och åsa åkte in till gymnasiemässan. Det var bra, jag behövde det. Har fått en överblick över olika gymnasium och jag har fått in en hel del info om nya gymnasium. Så jag vet nästan säker vilket gymnasium jag ska gå på=P
Sen drog vi hem och åt. Efter de stack jag ut med kathrin och hade kul, riktigt kul. Vi typ pratade, dansade, sjöng, åt godis och frös!! USCH, de e så kallt ute... Mina händer och fötter var som isbitar=D
Ska kolla lite mer på tv sen så ska jag sova länge imorrn=D

Kände för en härlig bild på en tjej som alltid får mig att le=D Älskar dig karamellen<3
//J

Kommentarer
Postat av: S

vilket????

puss<3

2009-11-22 @ 11:47:56
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: K A R R O

Vad söt du är min julliegullie ! Älskar dig också :D <3333

2009-11-22 @ 14:52:10
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0