Ruuumpppaaaa!!

Halloj!! Hur mår alla idag?? Själv mår jag bra, även fast de är måndag. Men det som är lite dåligt är att när jag kom till skolan var jag glad och hyper. Men sen fick vi vårt schema!! Vi hade so på förmiddan då det var lite redovisnigar och grupp arbete, min och alles grupp var bäst, eller hur alle?? Sen hade vi engelska och de är så jobbigt, jag tror typ jag har prestations ångest när de gäller engelska eller nåt=P

Sen vill jag bara säga att jag bara ÄLSKAR Sean Banan!! Han är så rolig och bara helt skön, jag hoppas ni har sett det när han är med på Cirkus Möller. Annars har ni missat nåt grymt roligt, jag håller på att dö av grav varje gång jag ser dom avsnitten. Så kolla in de på fredagari den långa pausen mellan Idol, eller kolla på youtube=P
Nej, nu ska jag vara lite social med mamma eftersom jag åker hem till pappa igen. Ska bli skönt, saknar pappa, åsa och dante bus=P

SEAN BANAN!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0