"Rak i ryggen!!"

Shoo!!
Idag var det måndag igen lite jobbigt att gå upp tidigt så klart, det tar alltid emort lite, men annars tycker jag att dagen har gått bra. Det har varit lite mörkt, trist och kallt tycker jag bara så man blir lite seg men det var en rätt rolig dag i alla fall. På förmidagen var det so och jag var väldigt engagerad (stolt). Jag kanske inte var så jätte fokuserad hela passet men det verkar ju inte Anne ha märkt i alla fall så det var ju bra. Vi har alltså fått ett nytt projekt och det verkar svårt tycker jag man man får ta en dag i taget och försöka klara av det, där blev det lite vuxet =)

Men i alla fall så har jag och Julls hela dan tvingat varandra att sitta rakt i ryggen. Det är faktiskt bra för att det är så lätt att sjunka ihop som en påse skit som Bella skulle ha sagt =) Vi får fortsätta med det resten av veckan. Jag måste också bara dela med mig av ett par fina och kloka ord:
"När argumenten går överstyr, då är det en konflikt." Sagt av Alexandra Jouper den 2 november 2009. Kom ihåg att det var här ni hörde det först!! För er som undrade så var det alltså ett svar på Annes fråga, "Vad är en konflikt?". Ganska smart va?? =) Ja det var min dag, ha det bra!! Pussar till folket <33

Inte för att det har nått med dagen att göra men här får ni ett litet kryp, bilden är tagen av mig =)


//A

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha, det har varit en väldigt rolig måndag! Men är förvånad över att Anne inte märke att du var ofokuserad eftersom hon sa till dig och oss X antal gånger=P

Ja!! Vi ska bli niorna med de rakaste och snyggaste ryggar=D

Puss på dig alle!

2009-11-02 @ 22:15:22
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: K A R R O

Svar till A: Hahha, ska jag vara ärlig har jag ingen aning om vart det är. Det enda jag vet är att det är i Skåne .. ;p <33

2009-11-03 @ 20:43:55
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0