"one mans trash is another mans treasure"

Heej!<3
Jag borde egentligen sova, klockan är snart två.. på natten dåra, men pallination asså..:P
Sitter i samma rum som min skeeeva syster (internt skämt)..haha!
Imorse kollade jag på Melerose Place, som för övrigt är en mycket bra serie som spelades in år 1992, ja den är alltså rätt så gammal..iaf då hörde jag det här citatet (läs rubriken)..har hört det tidigare och idag påmindes jag om hur bra det är!
Har väl egentligen inte så mycket att säga, så ni får lite bilder från gårdagen då vi firade min systers födelsedag på en resturang vid namn; Vapiano! 

 
Jag och syrran i bilen på väg dit..



 Jag som var fett cool och fick hålla i en maragrita..dock endast hålla!


Ja, här har ni drinken på nära håll..ser väldigt god ut undrar hur den smakar..haha!


//S


Kommentarer
Postat av: den andra S

haha I know you want it steff!

2009-11-29 @ 11:53:48
URL: http://savrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0