Mååndag

Tjenare alla glad!! Idag var det so-redovinsning som stod först på schemat. Mycket pirrigt men det gick rätt så bra, tror jag i alla fall. Jag berättade alltså om konflikterna kring den elfte september om det var någon som undrade och det var ett ganska intressant ämne måste jag säga =) Efter lunch hade vi engelska. Vi fick göra ett gammalt nationellt prov, lite klurigt men det gick rätt så bra.

Idag så har vi fått ett antal klagomål på vår uppdatering av en viss Karolin. Jag läste nu att Julls också hade lite att klaga på så jag ska försöka att bättra mig lite och det är ju kul att Karro vill ha uppdatering så jag tycker att vi (A,S och J) tar det som en komplimang. Så tack sötaste Karro och tack för skjussen jag fick idag, du e för gullig =) Massa pussar till Karro och alla andra trevliga människor <33


Lite mera höst från A


Kommentarer
Postat av: K A R R O

Hahaha, precis, gör som Alle, ta det som en komplimang ;P

Och varsegiod, ännu sötade Alle, det var så lite ;D PUSSAR PÅ DIG ! <3333

2009-11-16 @ 19:19:11
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Mammiz

Super fin bild!

2009-11-18 @ 13:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0