Längtar till den 20 nov!!

HEEJ! Hur mår alla?? Själv mår jag super bra samtidigt som ganska dåligt. Vi börjar med det dåliga, åsa (min styvmamma) är just nu på sjukhuset efter att hon har krockat. Det är inget stort eller allvarligt, hon mår bättre nu. Jag fick skjus dit för ett tag sen och skjus tillbaka. Har varit hemma själv ett tag men pappa kom hem nyss.
Och nu till det super bra!!=P Jag ska gå på premiären av NEW MOON!!! Jag är så jävla glad, biljetterna släpptes idag och jag beställde idag. Jag ska inte gå själv utan med camilla, paulina och flera andra, vi blir runt 7/8 stycken som går. Jag är så glad just nu, visst de e två veckor kvar innan den har premiär men ändå. Dessutom är jag glad att jag han fylla 15 innan premiären, annars hade jag inte fått gå på den. Det hade varit surt, men imorrn ska jag hämta ut alla biljetter så ni får nog se bild;)
Nu ska jag gå och lägga mig är ganska trött och helt slut efter en hel dag med ea. Hade en väldigt rolig dag idag, hände mycket.

Kommer inom en snart framtid sitta på min anslagstavla. Min sjukt snygga snygging<3
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0