helt okoncentrerad

Heey!! Sitter just nu och kollar på Gladiator, som för övrigt är en grymt bra film, äter mackor och dricker juice! Jag kan säga att jag är helt okoncentrerad och har varit det hela dan, jag fattar inte varför. Eller jag tror jag vet varför men ändå inte, så svårt det där. Men idag i skolan hade vi SO där jag var helt out of line! (om man säger så) sen på engelskan gjorde jag typ ingenting annant än sjunga=P Sen skulle jag stanna och plugga i skolan, men det gick ju sämst också!
Men här hemma har det varit bra, har fixat julklappar till några kära=P Så det är typ allt, ska nu fortsätta kolla på Gladiator!

Juste, tänkte på det killen heter i Gladiator. Vilket är Maximus, är inte det ett jätte fint namn?? Älskar det, det gör jag varje gång kollar på den här filmen och nu ska jag banne mig ta och döpa mitt framtida barn till det.

Puss på oss tjejer<3<3
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0