Gymnastik

Shoo!!
Idag var det gymnastik på idrotten som kära B och K höll i. Det var kul måste jag säga men också ganska jobbigt =) Jag tycker i alla fall att jag var ganska bra för att jag kunde göra vissa saker i alla fall. Det var mycket stutsande och kullerbyttor men det var kul!! Jag måste bara lägga till att ordet kullerbyttor är grymt fult. Om man lixom tänker på det ett tag och säger det flera gånger, men i alla fall det var en rolig eftermiddag.

Efter skolan åkte jag och mamma ner till centrum för att jag skulle införskaffa mig några nödvändigheter (mycket vacker mening). Jag hittade även lite annat mysigt som fick följa med hem och det är ju alltid trevligt. Ja det var väl min dag, imorn blir det hemma plugg så det ska bli skönt jag måste verkligen komma vidare med projektet. Pussar <33

Lite bubblor så här på onsdags kvällen, tagen av mig =)


//A

Kommentarer
Postat av: S

haha, mysigt?! vad rolig du e..<33

2009-11-11 @ 20:56:31
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: Alexandra Ö

satan vilken cool bild!! :d :)

2009-11-18 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0