Gymnasiemässan

Hellu!! Idag var det Gymnasiemässan som gällde. Man kan ju tro att jag hänger på älvsjömässan varje helg men så illa är det inte. Det var i alla fall en bra mässa tycker jag och man fick massa bra info ifrån olika skolor. Nu har jag några skolor jag kan tänka mig så det känns kul. Nu måste jag kolla igenom alla papper och alla kataloger och allt som man fått så kanske jag hittar min drömskola, vem vet =) Det tog på kraferna ska jag tala om och när jag kom hem var jag helt slut men det var det värt. Jag träffade också lilla Savvi mitt bland alla skolor, trevligt trevligt. Resten av kvällen ska jag i alla fall bara slappa framför tv:n och datan om jag orkar gå i mellan dem =) Ikväll blir det självklart robinson som startar en ny säsong, ska bli kul att se. Har fått för mig att Pablo Roberto är programledare eller nått, känner mig lite skeptisk men han kanske passar. Ha en fortsatt trevlig dag, Pussar <33

Lite härlig sommar

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0