Första advent har kommit mot sitt slut...god+natt=godnatt

Förlåt, hade tänkt att börja det här inlägget på ett lite trevligare sätt men..asså fan vad mobbad jag är, jag menar läs bara rubriken..hur orkar man?! hahaha, iaf..nu till den trevliga inledningen som jag tänkte börja med..

Det har varit en typisk söndag för mig, asså en typisk söndag som vi brukar ha här hemma hos oss. Det börjar med att jag vaknar rätt så tidigt, därför får jag sitta och vänta på att alla andra ska vakna, med alla menar jag min syster, för mamma och pappa är redan uppe...sen vid kankse ett, då hör man hur toalett dörren på nedervåningen öppnas, stängs och sedan låses(eller hur fan säger man, låser sig(haha), låses..va fan ni fattar vad jag menar) då vet man att min syster har vaknat. Under dagen händer det inte så mycket förutom kanske lite plugg och massa tv-tittandes. Vid fem-tiden brukar vi åka till något köpcentrum, oftatst blir det kista. Jag lyckas alltid få med mig något hem, mina föräldrar tror att jag är en shopaholic men det är jag inte..tro mig! Vi är ialla fall där tills det blir dags att skjussa min syster till centralstationen, där hon ska ta tåget hem som ligger i linkan(linköping)..Därefter åker vi hem, det blir oftats tyst i bilen..men då lättar jag på stämningen genom att skruva upp volymen på radion..då behöver man åtminstonde inte pinas i tystnaden. Dagen slutar med lite plugg, tv-tittandes samt med ett godnatt :)

Fast den här söndagen har ändå varit lite speciell, det är ju trots allt första advent! Så lite myspys på morgonen blev det, god frukost med tända ljus..eller rättare sagt ett tänt ljus!





Till sist vill jag bara tillägga att A är sjuk, så hon kommer nog inte kunna blogga så mycket, vilket vi har märkt under helgen..jag menar det har bara varit jag som bloggat! (Julia vad händer??)
KRYA PÅ DIG ALLE! Massa iprem-pussar till dig<3


Här har vi henne, sjuklingen..haha! Nä nu var jag nog lite taskig..förlåt!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0