euww!!

Hellu!<3
Idag har Karro varit översexuell i hennes beteende. Snuskiga ord, som enligt henne bara "slank ur", fick vi höra många gånger idag. För att inte nämna alla gånger hon "kramat" mig, notera "kramat" . Det började med en vänskaplig omfamning men det slutade inte där, hon klibbade fast som en blodigel! Vet inte om jag vill krama dig nå mer Karro..:P Fast egentligen gjorde det inte något, för då kunde vi ha kul på hennest beskostnad, hihi...
Jag avslutar det här inlägget med att säga; Jag älskar dig ändå Karro, trots ditt obehärskliga uppförande..hehe!


Vill ha tillbaka dig Karro, som du var då..
haha skoja bara, tycker om dig precis som du är:P

//S




Kommentarer
Postat av: K A R R O

Steff, jag vet att du vill ha mig ! ;p



Hahahha, jag älskar dig också ;D <33

2009-11-05 @ 19:52:06
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0