Englishhhhh

Shululu!<3
Jag har suttit och pluggat engelska den senaste timmen, eller två..tiden går ju så fort man hänger ju knappt med! Skit, snart är det JUL! Jag längtar jätte mycket..tänk vad mysigt det kommer att vara med allt julpynt och klappar!!! Åhh, får rysningar..

Juste engelskan var det jag pratade om, som går super bra btw! Är toppen nöjd med mitt val av ämne, det här kommer gå riktigt bra känner jag på mig..Jag kanske, bara kanske kan lägga upp det här på bloggen när jag är klar med det..vore inte det kul? Eller inte..aja jag får väl se..


Haha, nej det är inte en kille..det är...ALLE!..utklädd till en kille.

//S


Kommentarer
Postat av: Alle

haha, pinsam bild !! =) <33

2009-11-25 @ 18:15:51
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: Evin Anna Elizabeth

Hej Steff!



Hoppas allt är bra med dig, men jag har en liten fråga. Vet du någon som är bra på att göra en enkel header dvs endast en bred bild och inga svårigheter.



Kram ♥

2009-11-27 @ 09:27:59
URL: http://eviinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0