At mamas

Hellöj!! Sitter just nu hos mamma och slappar. Det är lite ovanligt att hitta mig sittandes hos mamma en söndags kväll:P Men det är för att jag inte kan åka hem, för hemma är alla magsjuka!! Så jag spenderar den här natten hos mams, får se hur länge jag stannar.
Så just nu spelas lite musik och kollar på "Här med förklarar jag er Chuck och Larry".
Och idag började Bones igen!!! Jag är så glad, det är så himla bra. Jag har inte insett hur mycket jag saknade det innan det började igen. Haha, lite udda men så är det=P Så nu kommer jag sitta bänkad framför tvn varje söndag kl 18.05-21.00, istället för till 20.00!
Imorrn så är det så är det skola igen och jag ser typ ifran emot det, lite konstigt men så är det. Jag är typ helt hyper glad!

Sen vill jag säga FY SKÄMS på Alle och Steff som helt seriöst SUGER updatera!! Skärpning nu tjejer!!

En av världens bästa serier!!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0