All I can think about is you

Heej!! Vill bara slänga in ett litet inlägg, ska egentligen sova nu som jag lovade. Så förlåt bella, men det gick inte. Var tvungen att göra lite grejer. Jag har precis sagt god natt till pappa vi har pratat jätte mycket och jätte länge, det var jätte skönt. Vi har pratat om allt, egentligen. Skola, vänner, stess, scream award och annat. Har berättat mycket för pappa idag som jag har hållt inne för honom, han blev förvånad om man säger så=P
Aja, imorrn är det skola. Jag tycker det ska bli kul, haha jag är nog den ända som tycker det. Men de finns många olika anledningar till det.
Juste, har haft en jätte bra födelsedags helg. Tack alla söta för era gratulationer, puss på er. Sen så ska jag äntligen få framkalla bilder som jag sa sätta upp på min anslagstavla, ni kommer få se när allt är klart=D
Kollade nyss in alla plaggen från Jimmy Shoo för H&M, det ser väldigt bra ut=D

En av bilderna som defenetivt framkallas=D
//J

Kommentarer
Postat av: S

Neej!!! kunde du inte valt en lite normalare bild på mig!!!

<3

2009-11-02 @ 17:09:30
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0