"50 upphopp!!"

Hello alla glada!!
Sitter här och kan äntligen slappna av efter dagens höga tempo. Dagen började med ea och jag började med min engelska om Obesity alltså övervikt, jag känner mig laddad och ska kämpa in i det sista med detta projekt (om ni undrade). Jag hann också med lite matte =) Sen var det Swedish inte så avancerat bara att lyssna på några redovisningar sen läsa en novell och svara på frågor, ganska roligt tycker jag för att novellen var bra så det var ju kul.

Nu kommer jag till den jobbiga biten.  Det var träning idag alltså badminton, det var roligt även om jag tabbade mig lite då och då. De sista 15 minuterna var ett helvete kan jag säga för att inte ta i för mycket. Först var det 50 upphopp och massa utfall med hopp eller vad man ska kalla det, lite blandat smått och gott alltså. Sen var det massa spring fram och tillbaka och efter det skulle vi ju bara bära varandra på ryggen och springa runt som galningar!! Jag måste också bara säga, när jag ändå håller på, att efter det var det så där 20 upphopp till lite situps lite rygglyft. Jag säger bara mina lår är och kommer att förbli döda ett bra tag framöver.

Steff vi är grymma och kämpar på tills vi svimmar (typ) så det ska vi fira med en bild på oss =) Sov gott allihopa, vi hörs kanske imorn, pussar <33


//A

Kommentarer
Postat av: bbe

2009-11-20 @ 21:26:59
Postat av: bbl

2009-11-20 @ 21:27:08
Postat av: bella

sv: förlåt för inläggen innan, haha(a)

Men jag tror också du är den person jag känt längst och fortfarande känner. LOOOVE

2009-11-20 @ 21:28:54
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0