Victoria Secret Fashion Show 2009

Heej!!
Sitter då och kollar på victoria secret fashion show 2009 som ni kanska förstod=P Jag älskar att kolla på de de är så livfullt och roligt. För om man jämför med vissa andra mode shower är ju victoria secret fullt av färger, och modellerna ler och dansar osv. Som dom sa: Ingen modeshow kan mätas med victoria secret! Och jag håller med, inget kommer kunna slå det här!
Dessutom har ju dom här några av världens snyggaste kvinnor och modeller. Som typ Heidi Klum, Adriana Lima, Miranda Kerr, som jag personligen är SKIT snygg, sen har vi några svenskor med då och då som Mini Anden, Vendela Kirsebom och Caroline Winberg. Sen är de tusen andra med men orkar inte rabbla upp alla.
Men måste tillägga att jag diggar musiken dom har väldigt mycket, för de är typ en blanding mellan de bästa från 2009:P  Ska fortsätta kolla och se om jag hittar Miranda Kerr=D WOHO, HITTA HENNE=D

Update: Såg nyss Heidi Klum och fy fan vad snygg hon va på catwalken!! Kan inte fatta att hon nyss har fött ett barn! Hon va skit snygg! Nu vet jag inte vem som är snyggast, Heidi Kulm eller Miranda Kerr??  

!!!!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0