Träningsverk

Shoo!!
Igår hade vi en toppen dag måste jag säga. Vi började med shopping och lunch i Kista. Sedan åkte vi vidare till bells träning och körde typ aerobics i 40 min. Det var skönt att röra sig lite men det var jobbigt också. Idag har jag inte mycket träningsverk men jag har lite tränigsverk i alla muskler som finns tror jag. Hur jag än rör mig gör det ont :) Men det är ju bra för då känns det att man har tränat.  Efter det blev det ica och så inhandlade vi massa onyttig och sedan åkte vi vidare hem till steff och såg på film och pratade, supermys!!

Idag har jag inte gjort så mycket men jag har pysslat lite med photoshop elements som jag fick i julklapp. Det är jätteroligt men det tar lite tid att lära sig. Idag har jag då lärt mig hur man får något att vara i färg och resten i svartvitt. Jag känner mig stolt!! Så det är vad jag har hållit på med idag :) 

Här är min första "testbild", kanske inte ser så svårt ut men det tog lite tid att göra. Det här är avancerade grejer, haha :)
  
//Alexandra

Kommentarer
Postat av: linda

jätte fin bild alexandra, värkligen skiit snygg ;D

2009-12-28 @ 19:44:02
URL: http://liinilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0