Tack sötisar!!

Hellu!!!
Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag myser ner mig i sängen, kollar på tv sen sover.
Idag har jag inte gjort så mycket, städat lite smått och sen har jag varit i läsar koma!! De var länge sen jag var i sån riktig läsar koma, men under nästan hel veckan har jag läst väldigt mycket mest idag. Men min bok är så bra att jag skulle kunna läsa den tusen gånger om:P

Sen vill jag säga ett STORT tack till kathrin o paulina som kom över med en liten julklapp, en gosedjurs.. häst(???) som luktade vanilj som fan!! Men jätte söt, ska hitta ett bra ställe där den kan sitta. Så varje gång jag ser den kommer jag tänka på er! Älskar er, tack så jätte mycket!! Och förlåt för i början, var jätte generad som ni kanske märkte=P 

Sen vill jag passa på att säga GOD JUL till alla söta människor!!! Hoppas ni får en bra jul och många presenter!
Puss på er läsare!! 

Fick den här saken och ett halsband!
//J

Kommentarer
Postat av: AH

Detsamma, God Jul :)

2009-12-24 @ 01:41:49
URL: http://ahallqvist.blogg.se/
Postat av: PauLii

De är en häst. :( Tror iaf. .:P + Shoogod<3 och Goood Juliiish, hahha de blev nästan juliiuz.. :p alltså juliish hähäh.. :D

2009-12-24 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0