STAN!!

Hellu kära läsare!! Har inte bloggat på länge, men nu är jag här igen! Den här dagen började lite dåligt, var på lite dåligt humör känns de som! Men på eftermiddan blev de bättre och på idrotten var de verkligen kul. Vi körde Harry Potter, var som sagt riktigt kul. Men fattar typ fortfarande inte hur man kör, men jag var med och kastade lite bollar här och var!
Efter skoldagen drog jag, Savven, Steff, Karro och Alle in till stan. Vi var överallt känns det som, men det var riktigt kul och mysigt=D Sen fick vi skjus hem av karros pappa då det pumpades mycket bra musik. Nu är jag jätte trött men glad över att pappa låg o sov när jag kom hem. Han kommer vara sur på mig imorrn men bryr mig inte........

Julia är sötast står de och de stämmer till 100% =D
PUSS
///J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0