snöbollskrig på G!

shululu!
Igår kändes det som att jag blev sjuk på nytt, suck! Idag mår jag i och för sig bättre, tråkigt bara att förskylningen ska komma tillbaka då man trott att den försvunnit. Just nu har jag en konstant täppa i näsan, jag lever typ på alvedon o nässprej..måste bli frisk till julafton! Det blir jag nog, förhoppningsvis..
Har precis haft värsta konversationen om snöbollskrig o grejer..man blir nästan lite taggad när man ser all snö ute, hehe! Plus att jag vill mula Carro som bara den, för alla gånger hon har sjungt alla som inte dansar är våldtäcksmän..payback is a bitch! Haha, en viss andel procent av det jag nyss sa va på skoj..så att ni vet :)


Såna ska vårt lag använda, ellerhur julia? hehe..

//S


Kommentarer
Postat av: bella

haha, jag är med på att mula carro. Den där jävla låten, JAG HATAR DEN! Så nu jävlar ska hon få ;D

2009-12-22 @ 07:53:04
URL: http://bbllas.blogg.se/
Postat av: Carro

hahahhahahaa ni kommer att bli såååå ägda (a) men låten är ju så himmla bra hur kan ni hata den :( haha

2009-12-22 @ 12:53:49
Postat av: Julia

hahaha, vi ska lätt använda sånna steff!! vi ska mula sönder carro och hennes "lag"!!!

Men måste hålla med carro, låten är bra=P

2009-12-22 @ 13:18:16
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0