Sitter i mjukisar...

... och bloggar när jag egentligen borde stressa och klä på mig andra kläder nu! Jag, pappa och Dante ska åka och hämta åsa om typ 5-10 min! Sen ska vi iväg till min farbror och hans fru fär att fira dom, hans fru fyller typ år idag och han fyller år på julafton:P Idag har de inte hänt så mycket, varit mycket snack om snöbolls kriget bara. Carro tror att hon kan vinna över oss!! Hahaha, att hon ens försöker!
Har inte mycket mer att säga, måste dra nu! Pappa kommer bli sur!
Så många pussar från julliebulliepusspuss:D

JAG ÄLSKAR CONVERSE!!! :D:D
//J

Kommentarer
Postat av: linn källström

svar; tack :) roligt att du kommentera! din är också fin :) god jul ! :)

2009-12-23 @ 21:56:20
URL: http://deeppurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0