PPP goes christmas!!!!

Hellu!!!
Som Julls skrev hade vi en myseftermiddag i stan igår. Det var så grymt mysigt och som vanligt jätteroligt!!! Vi åt och drack gott (cola haha) och lite shopping blev det också, jag till exempel hittade en julklapp det var trevligt =) Idag har det varit en väldigt slapp dag men också rolig och ute ligger snön tjock, supermysigt tycker jag men kallt!!! Idag har vi övat på vår lilla show som vi kommer att uppträda med imorn på julavslutningen, det kommer att bli grymt!!! Sen var det träning det var rätt så kul. Nu längtar jag till JUL!!! (haha, lite rim) Kram o puss!!

En riktigt julig bild från igår med mina små sötisar <333
 

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0