"Men så obarmhärtigt är livet mot den som dödat ett barn att allting efterår är försent"

Heej!<3
Idag var jag i skolan från kl.9-15..som vanligt alltså. Det var en skön dag, franska och ea hade jag. På franskan jobbade jag på som vanligt och hade allmänt roligt och på ea-passet arbetade jag med svenska. Vi ska läsa noveller och sedan svara på frågor relaterade till novellen. Idag höll jag på med novellen Att döda ett barn och det är där citat jag skrivit som rubrik kommer ifrån. Den novellen är riktigt bra!
Jag skulle egentligen varit och tränat nu men jag är förskyld så jag skippade dagens träningspass, men imorrn kan jag förhopppningsvis gå och gymma med mina vänner..hoppas,hoppas,hoppas!

På fredag ska jag på idol-finalen i globen!! Det ska bli så kul:) *LÄNGTAR*
Snart är det jullov, wohoo!! På julavslutningen ska niorna uppträda, eller i alla fall dem roliga niorna. Vi kommer sopa golvet med alla andra som ska uppträda, vår dans äger! HAHA!<3



Sommar vibbar..så såg jag ut på min födelsedag! (åå, kolla mitt långa hår)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0