Mååndag

Tjenare bloggen!!
Idag var det so-prov kändes rätt så bra men man vet ju aldrig. Sen var det tråkengelska, hela passet gick väldigt segt!! Sen när jag kom hem var jag supertrött och kan ha slumrat till lite på soffan men sedan var det spanskaplugg som gällde, prov imorn. Jag har precis avnjutit en god majsplättsmiddag. OMG vad gott det är jag svimmar nästan bara jag tänker på det men nu är jag proppmätt, kanske är ända nackdelen med majsplättar att man blir för mätt. Aja det är som det är. Nu har jag inte tid med detta för att the english väntar, massa pussar!! (Speciellt till Bells som är sjuuk, kärlek till dig!!)

En liten bild från mig!!

//A

Kommentarer
Postat av: bella

Vad gulligt alle! :D Massar pussar tillbaka från mig till dig :)<33

2009-12-08 @ 07:51:12
URL: http://bbllas.blogg.se/
Postat av: aalexandralinea.blogg.se

jäääävlar har du tagit den alle?! :O den e asfin ju!! du e jätte duktig :) <3

2009-12-08 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0