Leave me the ***k alone

Heeej!!
Hoppas alla har en bra måndag! Själv har jag en helt okej måndag, känns lite ensamt bara. Men men...
Idag har de inte hänt så mycket, var nere på ica med pappa o Dante förut. Kanske inte de smartaste, skulle nog ha varit hemma vilat lite mer. Men jag mår typ bra nu, är frisk skulle man kunna säga. Så jag är redo för nya tag och äventyr. Men de kommer väl inte att hända på ett tag, men på torsdag så blir de verkligen nya tag! Ska fira nyårsafton med min älskade=D

Juste, såg Ellen Degeneres för ett tag sen och de var när David Beckham var med. Och är inte han bara väldigt snygg?? De var han i alla fall där och på bilderna dom visa innan han kom:P
Men ska inte snacka om hans snygghet utan jag ska prata om hans barn! Hans söner är typ underbart söta, speciellt hans "mellan" son Romeo! Såååå SÖT asså, såg honom också på Ellen, men har alltid tyckt han e söt=P Vill så ha honom som lillebror, eller son:P

Inte den snyggaste/bästa bilden! Men han är så söt=D
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0