KALLT !!


En liten kopp oboy skulle ju inte sitta helt fel :)

Hellu alla frusna människor!!
Idag började min "morgon" med lite frukost till Paradise hotel. Det är faktiskt bra och roligt för att alla som är med är så seriösa och snackar taktik som om det var på liv och död :) Jag typ bombar mig själv med Paradise hotel för att jag måste ju komma i kappa mina vänner men snart så. Nog om paradiset jag har faktiskt varit ute lite också, en liten prommis. Det blev dock inte så långt eftersom jag var tvungen att halvspringa hem och amputera bort tårna men annars var det mysigt. Kameran var ju såklart med så jag hoppas att det blev nån lite fin vinterbild. Men det var i alla fall skönt att komma ut lite i den friska vinterluften, man känner sig fräsch på nått sätt.

Mamma har kommit på att jag måste hjälpa till hemma så nu måste jag städa lilla toaletten, jag har ingen kommentar på det. Sen blir det nog mer paradise hotel och sedan ska jag och pappa åka och köpa gran så ikväll är det väl klä granen som gäller. Mysigt :)

//A

Kommentarer
Postat av: S

paradise går inte på tv den här veckan, du kmr nog hinna ikapp;)

pusss<3

2009-12-22 @ 18:39:01
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/
Postat av: aalexandra

jätte jätte fin bild Alle :) <3

2009-12-22 @ 20:25:46
URL: http://aalexandralinea.blogg.se/
Postat av: Alle

Tack så mycket!! =)

2009-12-22 @ 22:19:51
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0