Jullov



Heej!!
Idag var det julavslutning i skolan alltså körde vi vår lilla dans och det gick jättebra. Publiken älskade oss!! Det var grymt roligt men det tog slut så fort. Nu längtar jag efter att få se bilder som jag hoppas att någon tog. Efter avslutningen blev det lite julklapps shopping i centrum med sannawi och steff. Det var mysigt och bra för att nu är jag klar med alla klappar. När mamma kom hem fick jag en liten avslutningspresent och det va den superfina lilla kameran från cocoo.se. Den är såå fiin! NU ÄR DET JULLOV!!! 

//A

Kommentarer
Postat av: S

faan, ppp skulle köpa den till dig!! på din födesledag...men kul ändå, att du fick den:) super fin!

<3<3

2009-12-18 @ 17:39:01
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0