Jag ler, men mitt hjärta går i tusen bitar...

HEEJ!!
Sitter här o pluggar lite!! Försöker få tag på Kathrin den lilla tönten=P Jag pratade med i henne telefon för ett tag sen men sen skulle jag vara med familjen och nu när jag messar svarar hon inte! SVARA MIG DIN LILLA TÖNT!! Det är väldigt dåligt, för vi har typ en hel del att prata om. Eller jag har de i alla fall! Ne, men jag låter henne prata också. Men det kan bli lite off mellan oss där ibland för vi sitter båda o messar samtidigt. Men det är alltid bra att veta att hon bara ett telofon samtal bort eller en kvarts promenad bort=P De ska du veta kathrin: Vad som helst, är som helst. Ring eller kom hit!
Ska försöka få tag på henne nu så hare bra=P

It`s gonna hurt this time...
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0