Jag har gömt mina känslor så gott det går....

...men när du tittar på mig ibland så river du muren som jag byggt upp

Hellu!!
Sitter framför datan o kollar bilder:P Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute och så. Ska nog dra ut snart igen men får se om jag orkar. Känner inte för det just nu direkt, men får se.
Fattar ni att de bara är 4 dagar kvar till julafton!! De e helt sjukt tycker jag, men de ska också blir riktigt kul! I alla fall om snön stannar kvar. På jullovet ska jag träffa mina snyggnignar så mycket som möljigt (Carro fattar iaf) sen ska jag också umgås med mina loved ones! Alltså mina vänner=D
Nu ska jag nog lägga mig i sägen o jul deppa eller fixa bilder i photascape=D

En riktig vintrig bild=D
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0