Ingen pepparkaka

Hellu!!
Idag startade dagen med ett Luciatåg, det var ju verkligen jättebra. Det var miniorerna som vanligt och jag måste säga att de inte riktigt lyckades så bra. Sen var det matteprov så nu är vi typ klara med allt som ska lämmnas in och alla prov, känns superbra!! Lunchen var också lite eller ganska mycket julinspirerad. Det var risgrynsgröt, macka och clementin men ingen pepparkaka. Jag har gått på samma skola i typ nio år och varje år har vi alltid fått en pepparkaka på lucia eller när vi "firar" lucia men inte detta år. Det blev säkert för dyrt det skulle inte förvåna mig men jag tycker att det är dåligt!! Nej inget mera gnäll dagen har varit ganska rolig och bra i alla fall.

Ikväll blir det Idol. Det är ju final så man måste ju bara kolla!! Jag håller på Calle bara så att alla vet det. Ska bli jätte spännande att se vem som vinner tycker jag!! Tills dess är det bara slappning i soffan som gäller. Ha det bra!! 

Lite färg!!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0