If you fall, dust it off, don't let up

Heej!!
Just nu sitter jag hemma och mår jätte dåligt! Inte bara för att jag är sjuk utan också för att jag inte får träffa mina P.P.P sötisar idag... Dom ska åka till kista och självklart kan jag inte följa med, de känns jätte jobbigt.
Det jobbigaste är att jag kommer säkert må bättre om nån timme och då är de försent!! De känns verkligen jobbigt att inte vara med mina vänner just nu, blir jätte ledsen i ögat. Får spendera hela dan hemma och senare får jag väl försöka komma ut för luft i alla fall.

Men vill säga att jag ÄLSKAR mina P.P.P och saknar dom jätte mycket. Men hoppas vi träffas snart älsklingar=D


SNÖ!! De är så härligt =D
//J

Kommentarer
Postat av: Alle

Det var jätte tråkigt att du inte kunde igår men du får kyra på dig och så får vi göra om det nån gång när du och savven kan också =) Hoppas vi ses snart, massa pussar <333

2009-12-28 @ 12:06:21
URL: http://ciiiitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0