I wish you knew how I feel about you...

Helloj! Sitter framför stora datan just nu, för jag har kollat lite bilder! Tönt som jag är har jag gråtit och skrattat, men men...
Idag hade vi ea och svenska, på ean blev de franska, svenska och matte. På svenskan gjorde jag klart den andra novellen och började på den tredje. Den är jävligt svårt ska jag säga, det är så mycket att göra. Man måste tänka så mycket!
Imorrn är de lucia firande i skolan och efter det matte prov, är inte redo men får försöka i alla fall. Ska plugga strax så de blir nog bra. Imorrn ska jag också dra in till stan med mams för att kolla på julklappar osv.
Nej, ska börja plugga matte nu! Bllloggar kanske senare, puuuussss på alla!
Juste, skrev världens bästa komentar till ****** idag för månadens elev! Så jag hoppas den vinner=D

En lite "julig" bild, tagen av mig=D
//J

Kommentarer
Postat av: S A N N E

fin blogg :)

2009-12-10 @ 18:44:51
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0