I need a friend to talk me down

Hellu folket!!!
Just nu sitter jag i sängen o lyssnar på P!nk och Taylor Swift. Riktigt bra musik just nu, gillar texten och meningen med låterna.
Aja, nog om det. Om 3 dagar är det julafton och jag är typ sjuk!! Så jävla typiskt, de kommer suga om jag är sjuk på julafton. Men jag hoppas jag blir frisk snart, vi har typ tusen grejer kvar att göra. Men täker inte låta nåt stoppa mig, jag sak vara med och göra saker.
Nu ska jag gå ner o se om pappa är vaken. Han gick o la sig igen efter att Dante somnade om, man blir trött när man går upp mellan 5-6 varje dag! Om han är det ska vi slå in lite julklappar och så=P
Hörs senare!
 
Dom två skivorna som spelas just nu!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0