I like boys and that is that!

Känner mig inte på så jätte bra blogg humör, men gör de ändå! Skolan var bra, salsa -som jag ägde på och fotboll -som vanligt! Efter de hoppade jag in i bilen och jag åkte till öppet hus på Mediagymnasiet och jag är KÄR!!! Sen en bil tur genom stan, lööv it!! Speciellt på kvällen!! Hemma och slängde jag iväg ett ganska långt mess till karamllen och fick ett ännu längre tillbaka och de fick mig att gråta=O Älskar dig sötaste! Sen allt de jag sa i messet och tack för allt de du sa<3
Just nu sitter jag här kan knappt prata ller jag kan men de gör så jävla ont om jag gör det!! Aja, ska gotta mig i mer Lady Gaga låtar=P

GRYMT BRA LÅT!! Lady Gaga- Boys, boys, boys! Om ni inte hört den, kom ihåg vart ni hörde den först- HÄR!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0