Handing you a heart worth breaking

Hellu!!
Hoppas alla har haft en bra jul!! Min var helt okej, lite jobbig bara. Jag blev sjuk på julafton också, inte så jätte kul direkt!
Idag var jag och lämnade några julklappar hos mamma. Allt jag kan säga är att de var hur j***a jobbigt som helst! Blev hur utmattad som helst och höll på att svimma bara av att gå till bussen. Så att gå ut när man är sjuk, kanske inte är den bästa idén om vi säger så. Men jag klarade det helt okej och kom hem tillslut.
Vi hade några gäster här idag, var inte så trevlig. Åt med dom, sen gick jag upp och la mig.
Nu sitter jag och zappar mellan Narnia och Sagan om konugens återkomst, vet inte vilken jag vill se än. Har också tryckt i mig två mackor, blä!!
Imorrn bär de av till farmor och mer jul mat skullejag tro, men de ända jag vill ha är godis haha!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0