Frisk

Hellu bloggen!!
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering från min sida den senaste veckan men jag har varit sjuk så jag har inte haft lust eller ork att blogga men nu är jag tillbaks. Ja det har alltså varit en rätt pissig tid den senaste veckan har haft grymt ont i halsen och feber och allt möjligt så jag har varit hemma från skolan i tre dagar, så nu är jag utvilad och frisk!! Idag var jag alltså i skolan och det kändes skönt att träffa alla igen, har varit tråkigt att bara vara hemma. Nu har jag inget mer att säga men jag undrar vad som kommer att hända på facebook eftersom jag inte har varit inne på typ 7 dagar. Den där som visar alla händelser måste ju ha sprängts, aja det finns bara ett sätt att ta reda på det, mot facebook!! Ha det bra, pussar <33

Lite mysiga människor =)

//A

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0